dilluns, 25 d’abril del 2011

REFORMULACIÓ DE L'ACTIVITAT 8 : Desenvolupament Intel·lectual

En quan a les meves fites les trobo força adequades, la distribució la trobo correcta ja que o divideixo per subestadis i trobo que queda molt esquematitzat i clar.
Per les explicacions de cada fita trobo que estan ben argumentades i clares, algunes son curtes pero he ficat el més important per a mi i el perque ja que no trobo adequat una explicació massa tecnica que no s'entengui.
Si que cambiaria el model de presentació, el que mes m'agrada es el de la Michaella el trobo molt facil visualment i crida molt l'atenció.
Com a fites concretes afegiria l'invenció, que la va citar la Laura Lara i jo no l'havia ficat i em va agradar molt i tambe la que va afegir la Montse Clotet de 12 a 18 mesos que l'infant s'ajudaba d'estris per tal d'agafar objectes als quals per si sols no arribava, la trobo molt important tambe.
En conclusió afegiria el meu model de fites amb els cambis que anomenat.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada